DC HírekGyógyvizek frissítő formában – Bicsák Beatrix csomagolásterve

Gyógyvizek frissítő formában – Bicsák Beatrix csomagolásterve

Bicsák Beatrix egy klasszikus magyar termékcsalád újratervezésére vállalkozott, féléves projektje során egységes ernyőmárkát tervezett a magyar gyógyvizeknek: a Mirának, a Parádinak, a Hunyadinak és a Salvusnak. Koncepciójával a WPO 2024 WorldStar STUDENT Awards-on elnyerte a Finalist Certificate kitüntetést.

Trixi az eredeti szecessziós hangulatoktól eltérve egy olyan letisztult formavilágot alkotott, mely a fiatalabb generációkat is meg tudja szólítani. Az arculat fő motívuma egy domborzati szintvonalakból álló vízcsepp, mely a hegységekben található forrásokra utal vissza. Az almárkák logói dinamikusan változnak a könnyebb megkülönböztethetőség érdekében, nemcsak a befoglaló formában megjelenő mintázatokkal, hanem más-más élénk színekkel is, az üvegpalackos kialakítás pedig a minőséget és a tisztaságot hangsúlyozza. Trixi megoldása jó példa arra, hogy miképpen lehet lendületbe hozni egy régi, kissé idejét múlt termékcsomagolást.

A World Packaging Organization szervezésében létrejött díjon azok a fiatal hazai tervezők vehettek részt, akik az adott évben Student díjat nyertek a Hungaropack kiírásán. A Design Campus hallgatói közül Seiber Vanda, Ludvai Kata, Ratkovic Ljubica és Gerencsér János is kitüntetésben részesült.

_Szak: Tervezőgrafika BA

_Kurzus: Vizuális rendszerek I.

_Oktató: Halasi Zoltán